středa 24. července 2013

Informace pro čtenáře (6)


Ahoj,
tak jak jste si určitě všimli, tak blog má nový vzhled. A podle mě naprosto luxusní. Chodím se na něj koukat skoro furt :D Udělala mi ho kamarádka Aju, ale to s drakama byl můj nápad. Už od přečtení Eragona draky miluju. Jenom škoda, že knih o nich moc není...nebo jich málo znám. Jestli o nějaké dobré víte, tak mi prosim napište její název.
Kromě změny vzhledu jste si mohli všimnout ještě jedné docela velké změny. Když si v menu kliknete na Překlady, tak stačí kliknout na název knihy a hned budete vědět počet přeložených kapitol a kolik jich ještě chybí. Na dané přeložené kapitoly stačí jenom kliknout a můžete číst.
Do konce překladu knihy The Immortal Rules chybí už jenom pár kapitol, tak se můžete těšit na 2. a 3. díl série Abandon od Meg Cabot. První díl vyšel v překladu u KK pod názvem Mezi láskou a smrtí, bohužel se další díly neplánují vydat.
Každá nová knihy, která se bude překládat, bude mít svůj den zveřejněný, bude naspán u obr. obálky na pravé straně blogu.
Také znovu začnu zveřejňovat recenze. Ale nebudou to recenze, na které jste zvyklí od ostatních blogerů. Budu psát jenom pár řádků svého názoru, děj je ve většině případů popsán již v samotné anotaci a tak se to v podstatě jenom okecává to samé :D. Doufám, že vám bude tohle vyhovovat.
Jinak co právě čtete? A co byste mi doporučili? Kdyžtak mrkněte na můj goodreads účet, jestli jsem to už náhodou nečetla.
Tak se mějte krásně a užívejte si sluníčka, dokud ještě je ;)
AliPeli

6 komentářů:

  1. Ahoj, myslím si, že tato nová vizáž je super. Ptáš se na nějaké knížky...mno...v goodreads se moc nevyznám, takže jsem se na to nedívala, ale napadl mě Drak jeho Veličenstva od Naomi Novik. Ten první díl se mi moc líbil, ostatní mi přišly slabé. Jinak teď čtu/nečtu, spíš sedím na počítači a překládám, nebo koukám na filmy, nebo pomáhám doma. Nějak teď nemám chuť číst. Když teda nepočítám knížky na webovkách. Měj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, o té série jsem už slyšela, ale už na ni úplně zapomněla, takže si ji co nejdřív seženu a přečtu. Děkuju za tip

      Vymazat
    2. Není za co =). Katuš

      Vymazat
  2. Já teď čtu Eonu poslední dračí oko (2.díl od Eon), ale to je spíše čínské pojetí draků... pak mě napadá ještě Dragon Realm, ale toho jsem nedočetla celou serii, takže nebudu radit...;)hodně se mi líbil ještě Zpěv draků a četla jsem i jeden díl Drakenů z Pernu a jinak čtu překlady na netu samozřejmě...;) jinak vizáž se mi celkem líbí a je dobré, že je výrazný kontrast písma k pozadí...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eon/a mám přečtenou už od vydání, skvělá série, škoda že se 1. díl v čj blbě shání, tak budu mít oba díly ve slovenštině, v pátek už budou v knihovničce, hrozně moc se na ně těším.
      Ty další knížky jsem nečetla, tak na to prknu. Díky za tip.

      Vymazat
    2. Já sehnala Eon i Eona v knihkupectví Barvič a Novotny ve slevě v cz, jinak přeji příjemné počtení...;)

      Vymazat