sobota 1. června 2013

Soutěž (2)


Mám tu pro vás další soutěž. Ceny jsou opět od naší štědré čtenářky. Takže jí všichni poděkujte! :D Soutěž je pro všechny s českou doručovací adresou. Ostatním se omlouvám, ale poštovné do zahraničí by se vůbec nevyplatilo.

Co se dá vyhrát?

  1. Čtečka PocketBook 613 White
  2. Lola a kluk od vedle + Taťána a Alexandr + Návrat z temnot
  3. Zakletá + Cesta věčnou nocí
Jelikož jsou ceny vážně hodnotné, je podmínkou soutěže si při výhře zaplatit poštovné. Při vyplnění formuláře s podmínkami soutěže souhlasíte. Peníze lze odeslat (případně vložit) pouze přes účet.

    Co pro výhru udělat?

    Z následujícího obrázku musíte poznat alespoň 10 knih. Názvy knih vč. autora napište do formuláře pod tímto článkem. Trošičku vám pomůžu...když je to kniha ze série, je to vždy první díl.
    Ve formuláři vyplňujete uhádnuté knihy, na pořadí nezáleží.


    Soutěž probíhá od 1.6. 2013 – 15. 6. 2013 (včetně) a 16. 6. 2013 bude vyhlášení vítězů.

    Formulář

    Všem přeji hodně štěstí při losování!

    15 komentářů:

    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      OdpovědětVymazat
    2. Skvělý, děkujem za soutěž. Snad teda rozluštím těch 10 knížek, zatím jsem snad dobře rozluštila 6 :-) a všem ostatním přeji hodně štěstí

      OdpovědětVymazat
    3. Jojo já jich mám také jen šest a jsem už bezradná :D

      OdpovědětVymazat
    4. Dobrý nápad, rozhodně jdu do toho :-)
      Jinak zatím mam 8 knih, a se 2 si nejsem jistá. Musím říct, že některý jsou vážně tvrdý oříšek. A co mi nejvíc štve? Vím že jsem tu obálku už někde viděla ale zaboha si nevzpomenu kde...grrr.

      OdpovědětVymazat
    5. Juchů, odesláno, tak snad jsem to v tom viděla dobře :D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. uhádnuto máš dobře, ale napsala jsi 2x jednu knihu....naštěstí jsi jednu napsala do těch navíc, tak ti to těch 10 dává ;)

        Vymazat
    6. No já už jsem taky odeslala, tak snad to bude ok a všem ostatním přeji štěstí a pevné nervy při hádání a hledání, já jsem je už někdy ztrácela, když jsem si představovala obal a nemohla ho pořád někam zařadit :-)

      OdpovědětVymazat
    7. AliPeli chci se zeptat - je jedno jak ti ty knihy napíšeme? Já jenom jestli stačí jenom název knih a autor, nebo jestli k tomu chceš i případně název série.
      Příklad: Something about you (FBI 1.) - Julia James

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Záleží na tobě, název serie není nutný

        Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      OdpovědětVymazat
    9. odesláno.. se divím, že jsem jich poznala 12.. i když si u jedné nejsem jistá.. =)
      )ale skvělá soutěž, moc díky za ni.. teď jen aby mi přálo štěstí. ;)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

        Vymazat
      2. máš všechny správně, jenom u jedné knížky máš 2x název místo autora :D aspoň že máš další 2 navíc, tak ti to těch 10 správně dá ;)

        Vymazat
    10. Tak taky posláno :-) doufám, že těch 10 bude, i když jsem jich poslala 12. Některými si moc jistá nejsem.
      Tak teď jsem zvědavá na ostatní co jsem neodhalila, těším se na losování a na odhalení jasného snímku :-)

      OdpovědětVymazat