úterý 14. května 2013

Úryvkové úterý (17)



Meme pořádané mnou. Bližší informace k němu naleznete zde.

Kniha: Okřídlená duše
Série a číslo dílu: Hřbitovní královna 1
Autor: Amanda Stevens
V překladu vydáno: 2012/11
Nakladatelství: Knižní Klub




Kostra byla připoutaná za zápěstí, ne za kotníky, jak mi to Devlin popsal předtím. Měla jsem dojem, že tento fakt má svůj význam, ale byla jsem v té chvíli natolik otřesená, že jsem se tomu ani nesnažila porozumět.
Skrze pavučiny toho jinak moc vidět nebylo. Kousky oděvu. Chomáče vlasů lnoucí k lebce.
"Vypadá, že je tady dole spoustu let." Devlin světlem jezdil sem tam, aby lépe viděl. "Divím se, že ještě drží takhle pohromadě. Možná je tam víc vaziva a tkáně, než kolik odsud vidíme." Nasál vzduch. "Ale zápach tu není."
Vytáhl telefon a zkontroloval displej. "A signál taky ne. Pošleme sem dolů forenzní tým. A vytáhneme z nory Shawa." Mluvil tiše, ale v komoře se jeho hlas zlověstně rozléhal.
Zůstala jsem potichu velice dlouho. Měla jsem pocit, že prostě nedokážu promluvit. Obávala jsem se, že jakmile otevřu ústa, dám se do křiku.
Devlin přejel baterkou po místnosti. "Rád bych věděl, kam se ztratily všechny ty mouchy."
Po mouchách jsem ani nevzdechla. Teď jsme na něj konsternovaně civěla. "Nemyslíte si snad, že někde tady je ještě další tělo, viďte, že ne? Anebo někdo, kdo ještě žije...Někdo..." Někdo, komu trvá umírání velmi dlouho.

Žádné komentáře:

Okomentovat