úterý 30. dubna 2013

Úryvkové úterý (16)



Meme pořádané mnou. Bližší informace k němu naleznete zde.

Kniha: Sto tisíc království
Série a číslo dílu: Trilogie Dědictví
Autor: Nora K. Jemisin
V překladu vydáno: 2013/04
Nakladatelství: Argo




Nahadothovi se objevil ve tváři náznak úsměvu. Pohlédl na mě. "Pověz to Varainovim a my tě zabijeme." Obrátil se zpátky j Siehovi. "Spokojen?"
Určitě jsem už byla unavená. Po tolika hrozbách toho večera už to se mnou ani neškublo.
Sieh se zachmuřil a zakroutil hlavou, ale ustoupil Zhakce z cesty. "Takhle jsme to neplánovali, prohlásil vzdorovitě.
"Plány se mění," pravila Zhakka. Už stála přede mnou.
"Co se chystáš udělat?" zeptala jsem se. Z nějakého důvodu mi i přes svou velikost naháněla mnohem menší strach než Nahadoth.
"Označím ti čelo pečetí," řekla. "Takovou, jaká není vidět. Bude rušit vliv té pečeti, kterou ti udělá Viraine. Budeš vypadat jako jedna z nich, ale ve skutečnosti budeš volná."
"Oni..." Všichni ti označení Arameriové? Ty měla na mysli? "...nejsou volní?
"O nic víc než my, přestože to nevědí." odpověděl Nahadoth. V tom okamžiku jsem v něm vycítila tu jemnost, kterou jsem spatřila předtím. Pak se odvrátil. "Pospěš si."

1 komentář:

  1. Ou.. tu knížku sem letmo zahlédla v knihkupku..a ted podle ukázky docela lituju, že jsem do ní víc nezabořila nos.. třeba bych si ji nakonec odnesla domu..vypadá zajímavě..

    OdpovědětVymazat