úterý 12. března 2013

Úryvkové úterý (13)



Meme pořádané mnou. Bližší informace k němu naleznete zde.

Kniha: Znamení vlka
Série a číslo dílu: Vlci 1
Autor: T. M. Majar
V překladu vydáno: 2012/11
Nakladatelství: Fantom Print


Pootočila jsem hlavu a lehce se ho dotkla tváří, před obličejem pramen jeho vlasů. Voněly stejně jako on. Natáhla jsem se nosem k jeho krku a zhluboka se nadechla. Jeho silná, zvláštně kořeněná vůně mi protekla až do krku, dráždila mi smysly a já musela polknout.
Eliah se odtáhl a znovu se usmál.
"Co jsi zač?" podařilo se mi ochraptěle říct.
"Snažím se přijít na totéž," řekl a díval se na mě. Jiskřičky společné energie nás pomalu obalovaly.
"Proč," odkašlala jsem si, "proč jsi tady venku?" Proč není vevnitř s ostatními? Kdyby byl, nevyděsil by mě tu. Vyděsil by mě už vevnitř. Na druhou stranu, nebyl by teď u mě takhle blízko. Úžasné a děsivé zároveň. Ano, takový přesně je. Úžasný a děsivý.
"Nesnáším ten smrad," řekl znechuceně. "Rád cítím vítr, vůni noci."
Přejel pohledem prostor kolem nás a znovu jej zapíchl do mých očí.
"Noc je plná vůní," zašeptal, a bože chraň, bylo to tak dráždivé. myslím, že si to ani neuvědomoval.
"Našemu prvnímu, Ahigovi, by se tvůj dnešní pach nelíbil," koukal na mě a pohled mu stydl.
"Tak mu to neříkej," zašeptala jsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat