úterý 5. března 2013

Úryvkové úterý (12)



Meme pořádané mnou. Bližší informace k němu naleznete zde.

Kniha: Alchymie věčnosti
Série a číslo dílu: Incarnation 1
Autor: Avery Williams
V překladu vydáno: 2013/02
Nakladatelství: CooBoo



"Na holku, co právě pustili z nemocnice, vypadáš dost čile."
Ztuhnu. Hlas patří vysokému tmavovlasému klukovi, který stojí ve stínu jedné ze sekvojí. Na vodítku má obrovského psa. Pes zavrčí a zacloumá vodítkem.
"To jsi vážně musela," pokračuje kluk, "vylézt oknem? Nebo jsi to chtěla jen víc zdramatizovat?"
"Ty jsi mě viděl?" Hlas se mi roztřese strachy. "Kdo jsi?"
"Fakt vtipný, Kailey." Pak se mu na obličeji objeví ustaraný pohled. "Počkej, ty si mě vážně nepamatuješ?"
Vydechnu. Takže je to jeden z Kaileyiných kamarádů. Na okamžik jsem byla přesvědčená, že je to Jared v novém těle. Nebo ještě hůř, Cyrus.
"Jen humor po otřesu mozku," odpovím a donutím se k úsměvu. "Kdo ti o té nehodě pověděl?" zeptám se. Stále se snažím o klidná tón, i když cítím narůstající paniku. Že bych přece jen přehlédla nějakou zprávu?
"Bryan. Stavil jsem se u něj."

Žádné komentáře:

Okomentovat