pondělí 11. února 2013

Nakladatelský maraton (3)


Projekt z dílny Books and smile

O tomto projektu už jste možná slyšeli. Úkolem je napsat a vyfotit knihy, které máte, a rozdělit to podle nakladatelství.
Tentokrát je na řadě:




Od tohoto nakladatelství mám pouze 3 knihy. 
Celý komplet Letopisů Narnie, které jsem vyhrála ve Vánoční soutěži na sardenu. Vidím, to co vrah je úžasná kniha a těším se na další díl této série...snad nám ho brzo vydají (originál 2. dílu vyjde 26. března tohoto roku). A pak ještě mám knihu Nemám žádné jméno...no a to není kniha mého gusta.

2 komentáře:

  1. Mne sa viac lúbia časti Narnie zvlášť, tie majú podľa mňa prekrásne obálky 8) ale doma mám len 3 časti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsou taky moc hezký, ale mě se líbí i tato verze, miluju ztvárnění Aslana :)

      Vymazat