neděle 10. února 2013

Marcela


Další odvážlivec mého projektu Představ svou knihovničku.



Čítam všetko, mám rada všetky žánre, ale veľmi nemusím detektívky, ked som bola mladšia, boli to hlavne harlequinky teraz paranormal romance, scifi, knihy zo sučastnosti.......










No a hlavne odkedy mám čítačku môžem si svoju knižnicu nosiť stále so sebou, moja čítačka má kapacitu 3500 kníh doteraz som v nej čítala1160 kníh astále pridávam nové. V e podobe mám 3688 kníh v papierovej podobe ich nemám porátané ale posielam pár foto Medzi mojích obľúbených autorou patria Stieg Larsson, J.R. Ward, Kenyon, Ivy, Enoch, Dodd, Brawn ..........


 
 

9 komentářů:

  1. Tedy to je nááádhera!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám 37 rokov takže to je približne 20 ročná zbierka :)

      Vymazat
    2. Ta moje je sice poloviční, ale zase tam ty knížky mám dvoj až trojřad a zneužívám toho, že další knihovna je o patro níž u táty v pokoji. Ale takový pokoj jen coby knihovna a ušák s lampou, ten bych si přála hodně moc. :-)

      Vymazat
  2. a můžu se jít zahrabat, jednou bych chtěla podobnou...:-) velká závist...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. snáď časom rozšíriš aj Ty svoju knihovničku je to len otázka času :)aj mne to trvalo viac rokov

    OdpovědětVymazat
  4. Dobre, takmer som skolabovala. To akože fakt? Fíí, vyzerá to skvelo (inak musím si zohnať čítačku...).
    Čo skvelo, takmer magicky!
    Ja to síce nikdy nenahrabem (lebo tie knihy stále niekomu dávam) ale u ostatných to vyzerá...mňam. xD

    OdpovědětVymazat
  5. právě se mi úplně odkrvil mozek, vylezly oči z důlků a sbírám si hubu ze země :D tohle je teda paráda! jednou chci taky takovou :)

    OdpovědětVymazat