úterý 8. ledna 2013

Úryvkové úterý (7)


Meme pořádané mnou. Bližší informace k němu naleznete zde.



Kniha: Smrtící polibek
69171536f9_81502834_o2.jpg (323×503)Série a číslo dílu: Smrtící polibek 1
Autor: Alice Moss
V překladu vydáno: 2011
Nakladatelství: Levné knihy


Lucas se na ní podíval s rozpustilým pohledem v očích. „Je? Jsi si jistá? Protože nevypadáš, že je to v pohodě. Vypadáš naštvaně. Tvý oči metaj blesky."
„Och, tím se netrap," vypískla Liz, než mohla Faye odpovědět. „To dělají vždycky. Celá její rodina má bláznivý zelený oči."
Lucasovo obočí tázavě vystřelilo vzhůru. „Bláznivý zelený oči?"
„Och ne," řekla Liz, když si uvědomila, co řekla. „Nemyslela jsem... ne bláznivý- bláznivý - jsou jen, víš, opravdicky zelený."
Lucas se rozesmál. „No, to je dobrý. ,Bláznivá Faye' není zrovna dobrá přezdívka."
Faye znovu nalezla svůj hlas. „Nemám přezdívku. A nevšímej si prosím mé nejlepší kamarádky - ona je...složitá."
Liz pobouřeně zalapala po dechu. „Hej!"
Lucas se znovu zasmál. „Jestli vy dvě reprezentujete celou školu, tak myslím, že můj pobyt tady bude možná zajímavější, než jsem myslel."
Faye se sladce usmála. „Znamená to, že mě necháš udělat snímek pro školní noviny?"
Lucas pokrčil rameny. „Možná. Co kdybychom uzavřeli dohodu? Necháš mě dát ti přezdívku - a já ti dovolím si mě vyfotit."
Faye zavrtěla hlavou. „To nepůjde."
Lucas si s lítosti povzdychl. „Příliš pozdě. Už jsem totiž vymyslel dokonalou přezdívku. Blesk. Myslím, že se to k tobě hodí."
„Blesk?" zopakovala Faye zděšeně.
„Jistě. Pro tvé zelené oči a závislost na focení. Dokonalý, že jo?"
„Vlastně je to dost dobrý," řekla Liz a přikývla.
Lucas se na ni usmál. „Díky. To je můj talent. Jeden z mnoha."
Faye šťouchla Liz loktem do žeber. „Ty mi nebudeš říkat Blesk! Nikdo mi nebude říkat Blesk!"
„Ó, no tak, Blesku, nekaž srandu," provokoval ji Lucas.
„Já nejsem..." začala Faye, ale Lucas už vyrazil pryč.
Faye a Liz pozorovaly, jak zamířil k hlavním dveřím Wintermillské střední školy.
„Hej!" zakřičela Faye náhle. „Nevyfotila jsem tě!"
Chlapec se s širokým úsměvem ohlédl přes rameno, ale nezastavil se. Faye zvedla foťák a dvakrát rychle stiskla spoušť, než zmizel ve dveřích.
„Ach - můj - bože!" vydechla Liz. „Copak to není ten nejnádhernější kluk, kterýhos kdy viděla?"

2 komentáře:

  1. To vypadá zajímavě. Je to na společnej emailu? Ráda bych si to přečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tam má přístup už jen malý okruh lidí, napiš na mail, knihu mám

      Vymazat