neděle 13. ledna 2013

Nakladatelský maraton (2)


Projekt z dílny Books and smile

O tomto projektu už jste možná slyšeli. Úkolem je napsat a vyfotit knihy, které máte, a rozdělit to podle nakladatelství.
Tentokrát je na řadě:
bbart_small.jpg (330×566)

Od nakladatelství BB/Art mám pouze 7 knih, ale doufám, že se to v brzké době změní. Pět knih z nich jsem si koupila sama a zbylé dvě se nám "válely" doma. Opět se vám omlouvám za kvalitu fotek, je to foceno telefonem.











Začneme s knihami od mé oblíbené autorky Meg Cabot. Od ní mám dvě knihy ze série Heather Wells - Velikost L a Velikost XL. Tato série je spíše pro dívky a rozhodně se i ní zasmějete. Heather mi hrozně přirostla k srdci. Bohužel nemám třetí díl, který nevyšel jako paperback, ale doufám, že se to v brzké době napraví. A už se nemůžu dočkat vydaní čtvrtého dílu této série.



Další je moje oblíbená série Andělé noci od Lili St. Crow. Doma mám první i druhý díl, ale přečetla jsem zatím jen ten první. S přečtením dalšího dílu si chci počkat až do vydání posledního dílu. Nemám ráda, když nemůžu začít číst další díl dobré série. 




Potom mám knihu PS: Muluju tě od Cecelie Ahern. Někdo z vás možná viděl stejnojmenný film, ale vůbec se to nedá srovnávat. Kniha je mnohem lepší. A to nemluvím o tom, že děj se odehrává někde jinde, jsou tam i jiné postavy a spousta dalších rozdílů mezi filmem a knihou. Tuto knihu jsem si koupila je náhodou. Šla jsem do Levných knih a, když jsem viděla obálku, tak jsem byla hned rozhodnuta pro koupi...která holka by nechtěla mít doma knihu s Gerardm Butlerem :D. 
A teď je řada na ty dvě knihy, které jsme měli doma. A to jsou knihy od Iana Rankina - Hra na schovávanou a Příčina smrti. Ani jednu knihu jsem ještě nečetla, nějak jsem neměla chuť na tento žánr.

2 komentáře:

  1. Bohužel je možné, že překlad 3. dílu Andělé noci nebude... http://www.bbart.cz/katalog.asp?id=2765 (viz komentáře)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. né, né...to mi přece nemůžou udělat :(

      Vymazat