pátek 4. ledna 2013

Nakladatelský maraton (1)


Projekt z dílny Books and smile

O tomto projektu už jste možná slyšeli. Úkolem je napsat a vyfotit knihy, které máte, a rozdělit to podle nakladatelství.
Já začnu nakladatelstvím, od kterého mám knih nejvíce. A tím je...

KK.jpg (180×180)

         KNIŽNÍ KLUB









Od tohoto nakladatelství mám celkem 16 knih.
Některé knihy jsem si koupila a některé jsem vyhrála a to buď na nějakém blogu a některé mám dokonce od samotného KK. Popravdě vyhrané knihy, které byly od Abbys, byly mé první (kromě pohádek a encyklopedií). A od té doby se mi to pěkně rozrostlo. 
Teď tedy ke knihám, které od Knižního klubu vůbec mám. Omlouvám se za kvalitu fotek, je to foceno telefonem.



Začneme s mou oblíbenou sérií Hex Hall od Rachel Hawkins. Tyhle knihy jsem si pořídila sama a nelituji toho. U této série se nenudíte a krásně si odpočinete. Autorka zbytečně věci neprodlužuje a o tom vypovídá i samotná tloušťka knih. Samozřejmě jsou i lidé, kterým se tato série nelíbila a já jim to neberu, každý má svůj názor ;).

Dále tu mám 1. díl série Matched od Ally Condie - Dokonalý pár. Tuhle knihu mám ráda, ale jsou knihy, které mám radši. Přesto mi k této knize (snad) brzo přibude 2. díl.
Potom 1. díl série, která nese stejný název jako samotná kniha, Dcera kostí a dýmu od Laini Taylor. Tuto knihu jsem nedávno s jednou holčinou vyměnila a ještě nebyl čas se k ní dostat.
Ke knize Třináct relikvií od Michaela Scotta Colette Freedman jsem se už dostala, ale pak přišlo na řadu učení, a tak jsem ještě neměla možnost knihu dočíst. Třináct relikvií jsem získala od KK v jedné z jejich soutěží na FB.
1. díl série Halo - Zář - od Alexandry Adernetto jsem si sama koupila. A popravdě toho docela lituji. Tato kniha mě vůbec nebavila a hlavní hrdinka mi vůbec nesedla. Hold ne každému sedne všechno.



Knížku Kresby v prachu od Zoë Klein jsem si koupila, protože jsem chtěla změnu od fantasy žánru. A sice se mi kniha líbila, ale znovu si ji už nepřečtu. Ale doporučuji ji všem, především těm, kteří mají rádi historické romány.
Šepot od Mijuki Mijabe - toto je jediná kniha, kterou vlastním a je přeložena z japonského jazyka. Takže nejdřív jsem měla pěkně velký problém se jmény. Postupem času a děje jsem tomu přestala věnovat pozornost, protože děj mě tak vtáhl, že jsem nechtěla knížku odložit. Vřele doporučuji těm, kteří mají rádi napětí a thrillery.
Cesta černých ovcí od finského spisovatel Harriho Nykänena je dobrá kriminálka. Rozhodně doporučuji příznivcům severských kriminálek.


Další severská kriminálka, kterou mám, je Box 21 od Anderse Roslunda a Börge Hellströma. Tuhle knihu jsem dostala jako recenzní výtisk a byla to má první severská kriminálka. Taktéž doporučuji příznivcům severských kriminálek.
A teď jsou na řadě již zmíněné výhry. 1. díl ze série Smečka - Smečka - od Andrey Cremer. U téhle série mě bavil pouze tento díl. Pak mi to přišlo čím dál tím víc absurdnější. Omlouvám se příznivcům této série.
Jako druhou knížku jsem dostal 1. díl série Inkarceron od Catherine Fisher. Tento díl se mi líbil tím nápadem samotného vězení. A když už jsem měla doma první díl, tak jsem se rozhodla pořídit si i 2. díl nesoucí název Sapphique.
A poslední knížkou, kterou mám od Knižního klubu, je Sanctus od Simona Toyneho. V anotaci, kterou jsem četla, je napsáno, že je to mysteriózní thriller. No, mě to tak bohužel nepřišlo a byla jsem z této knihy zklamaná. Hold jsem čekala něco ve stylu Dana Browna.




1 komentář:

  1. souhlasím s tebou u série čarodějnice z hex hall.. to je opravdu úžasná serie- jedna z mých nejoblíbenějších :)
    Ale trochu nesouhlasím s hallo, jako jo je to moc dlouhý, ale podle mě to zase tak hrozný nebylo ;)
    A potom inkarceron... ten mám doma a vůbec se mi nelíbil... možná to je tím že sem ho četla cestou do anglie a byla jsem znuděná, ale nevím :/ jináč neznám ://

    OdpovědětVymazat