neděle 20. ledna 2013

Informace pro čtenáře (2)

Drazí čtenáři,
mám pro Vás pár dobrých zpráv. Vzhledem k tomu, že já tento (respektive příští) týden mám poslední zkoušky a nebudu muset ještě muset zpátky do školy, přeložím Vám na žádost jedné čtenářky Zane's Tale, další novelu k série Succubus Diaries od Jill Myles a podle času bych se pak vrhla i na poslední díl této série, který se Levné Knihy nechystají vydat, pokud neseženu někoho, kdo se toho ujal ;).
Dále se začínají překládat knihy The Immortal Rules a The Mind Readers. Doufám, že se na překlady těšíte stejně jako já.
Co se týče vzhledu, tak v anketě vyhrál "jarní" design. Ale jen o jeden hlas méně dostal "tmavý". Takže se pokusím vyhovět obojímu. Když to ale moc nepůjde, tak prostě bude "jarní".
Spousta překladatelek ale stále má zkouškové, takže musíte ještě vydržet a hlavně jim držte pěsti.
Pokud byste někdo chtěl začít překládat nebo už něco přeloženo máte a chcete to jenom uveřejnit nebo byste chtěli dělat korekturu překladům, ozvěte se mi na mail.
Tak to je asi vše,
AliPeli

1 komentář:

  1. immortal rules?! konečně, super! moc se těším :D Děkuju moc :)) Samozřejmě na the midi readers už také trpělivě čekám pár měsícům ale do toho sem se eště nestihla ta zažrat jako do immortal rules :D

    OdpovědětVymazat