úterý 22. ledna 2013

Ava


Další odvážlivec mého projektu Představ svou knihovničku.


Tohle je tedy zlomek mojí knihovničky, protože větší část jí mám společnou s rodiči a ta zabírá celou jednu stěnu v tátově pracovně. Tyhle všechny knížky jsou jen a jen moje (pravda, Pratchett je mého přítele, ale já ho rychle vzala za svého, píše skvěle! Pratchett, ne můj přítel...) a já je čtu pořád dokolečka. Má nejoblíbenější a nejnovější je právě teď série Železná Víla od Julie Kagawy a Meg Cabot je prostě srdeční záležitost. Sbírku detektivek s Kočkou...tedy on je to kocour, ale název je Kočka, která...nestačím doplňovat, protože jsem zjistila, že jich autorka napsala už asi padesát a přece jen jsem pořád ještě nenašla nikoho, kdo by mi ty knížky sponzoroval. Jo a kočky miluju tak nějak všeobecně...to je na mojí knihovně myslím taky dost poznat... Z dob nedávných tu mám kompletního Koontze i Kinga, protože tihle pánové ví, jak napsat řádně děsivý horor. HP je snad v každé české domácnosti, toho snad ani netřeba jmenovat a Woodová, Erskinová, Brentová, Holtová...jsou prostě Paní Spisovatelky...



3 komentáře:

  1. Páni, až mi spadla sanice... :D Klobouk dolů, to máš v bytě? Zkusim tu svoji zdokumentovat :D

    OdpovědětVymazat