úterý 18. prosince 2012

Úryvkové úterý (5)


Meme pořádané mnou. Bližší informace k němu naleznete zde.
large.jpg (304×550)


Kniha: Navždy
Autor: Lada Jánská
Vydáno: 2012/11
Nakladatelství: Netopejr


Vztek se zase vrátil.

"Ne," zavrčel jsem. "Ty víš, že do sporů mezi upíry se nemíchám, tedy pokud se zrovna nenudím. A teď se nenudím," vyštěkl jsem popuzeně.
Abych svoje odmítnutí odlehčil, zvedl jsem obočí a usmál se na něho.
"Teď právě lovím! Jsem na lovu," zdůraznil jsem a přešel jsem ke schodům fo patra.
"Na lovu?" Na chvíli přemohla Svena zvědavost a on zapomněl na své trápení. "Ale člověk to asi nebude, to by pro tebe bylo moc jednoduché, která chudinka upírka ti padla do oka tentokrát?" Ušklíbl se a nesouhlasně zakroutil hlavou. Znal mě, věděl, že mé vztahy nikdy neměly dlouhé trvání a zřídka kdy dobré konce.
"Žádná chudinka upírka, ale chudinka lidská dívka." Přimhouřil jsem oči. "Kdybys ji viděl a cítil..., za celý život mi nikdo tak nevoněl jako ona, a ještě k tomu je nádherná." 

Žádné komentáře:

Okomentovat