středa 19. prosince 2012

Navždy


large.jpg (304×550)



Kniha: Navždy
Autor: Lada Jánská
Vydáno: 2012/11
Nakladatelství: Netopejr


Této knihy jsem si všimla díky obálce. Je taková tajemná a ty já naprosto zbožňuju.

Hlavní hrdinkou této knihy je Lily. Její rodiče se zrovna rozvedli a ona zůstala se svou matkou. Již od 6 let jí rodiče posílali do internátních škol, takže neměla možnost ani jednoho poznat.
Hned první den školy je málem přejede auto. A tak potká Alexe.
Alex je vysoký, krásný a hned toho večera, co Lily skoro srazil autem, ji zachrání. Lily a ani nikdo z města netuší, čím Alex doopravdy je - upír. A Lilyina vůně ho hrozně fascinuje a skoro dohání k šílenství. A tak začíná lov po své kořist.
A jak to nakonec dopadne…zabije ji? Nebo budou nakonec spolu?
Tak to si hold budete muset sami přečíst :).

Aby se mně nějaká knížka líbila, musím si oblíbit nějakou z hlavních postav. A popravdě, Lily bych kolikrát málem zabila. Ze začátku to kompenzoval Alex, ale to, co se z něj vyvinulo, mě hrozně štvalo. Naštěstí to pak kompenzoval někdo jiný ;). Lilyina matka mě taky hrozně štvala. Ale i přes to všechno, se mi kniha neskutečně líbila. Je to směsice knížek, které mám ráda. Kdyby autorka chtěla, mohla knihu ještě trochu rozepsat a už bychom museli čekat na další díl. Takže to je další plus, nemusíme čekat na další díl :).
V celé knize není místo, kde bych se vyloženě nudila. Ještě ke všemu je to psáno tak krásně čtivě, že jsem se v podstatě neodtrhla od knihy.
Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Netopejr, že tuto knihu vydalo a dokonce v pevné vazbě :). A také Ladě Jánské, že knihu Navždy napsala.


6 komentářů:

  1. Nepříde ti to trochu jako napodobenina stmívání? Já nevím totiž jestli si to mám přečíst :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stmívání mi to moc nepřipomíná. Rozhodně doporučuju si tohle přečíst.

      Vymazat
  2. Milujem takéto knížky. Dá sa už niekde stiahnuť na nete,prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to relativně novinka, jak si můžeš všimnout podle měsíce vydání, takže ještě určitě ne :)

      Vymazat
  3. Ahoj všichni a všechny, děkuji ti AliPeli, tvůj komentář k mé knize mě velmi pobavil a ještě víc potěšil. Musím tě zklamat, druhý díl už je na světě a právě probíhá korektura a rozbíhá se jednání o obálce, ze které jsem byla stejně nadšená, jako ty. Fotografka a výtvarnice v jednom, přesně vystihla moje přání a dokonale zpracovala náš společný návrh. Druhý díl by měl vyjít v říjnu nebo listopadu 2013. Jako všechno, i Lily projde vývojem, ale v tomto díle nebude hlavní postavou, tou bude její dvojče...

    Někdo tady psal, že moje kniha je podobná stmívání. Nezastírám to. Ano, je. Stmívání mě inspirovalo a velmi ovlivnilo. Jsem moc ráda, že jsem ho "potkala", ale jeho vliv slábne. Teď zrovna píšu knihu s pracovním názvem Kelt a moc se mi líbí a doufám, že vám všem se bude líbit také. Lada Jánská
    ladajanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě nejsem zklamaná, na další díl se těším a musim ho mít i doma. To s těma dílama jsem myslela, že jsem ráda, že ten díl je ukončený. Takhle to bude spíš jenom volné pokračování ve stylu Bratrstva černé dýky. To mám ráda.
      Už aby byl listopad :D

      Vymazat