úterý 20. listopadu 2012

Úryvkové úterý



Toto je mé první meme, které jsem vymyslela (doufám, že už ho někdo nepořádá, ale koukala jsem se na hodně místech a nikde jsem ho nenašla). 

Úkolem je zveřejnit v úterý (nemusí to být každý týden) ukázku z knížky, kterou zrovna čtete nebo jste četli jako poslední. Ukázka by měla být pokud možno bez spoilerů. Co se týče délky ukázky, tak to záleží na Vás.

Doufám, že se Vám mnou udělané logo meme líbí. A budu ráda, když se zapojí i další blogeři.

7 komentářů:

  1. Super! ;) Určitě se zapojím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, tak to jsem ráda, že se zapojíš ;) teď jenom musím najít linkovač, abys mohla dávat odkazy na článek :D

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. tak jsem to bohužel nenašla :(

      Vymazat
  2. Tady je odkaz na jeden. Nevím jak to funguje ale hodně blogerů ho používá. :) http://www.inlinkz.com/?refId=nr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, tak jsem to zkoušela, ale nejde mi to :(

      Vymazat
  3. Vypadá to dobře, také se zapojím :)

    OdpovědětVymazat