úterý 20. listopadu 2012

Úryvkové úterý (1)

Meme pořádané mnou. Bližší informace k němu naleznete zde.


Kniha: Magie krve
Série a číslo dílu: Kate Daniels 4
Autor: Andrews Ilona
V překladu vydáno: 2012/10
Nakladatelství: Fantom Print


Hlas mu zněl spíš jako hluboké zavrčení. "Vím, že je tady. Cítím ho."
Pocítila jsem neodolatelnou chuť praštit ho něčím těžkým po hlavě. "To jsi úplně ztratil čich? Saimanův pach je dvě hodiny starý."
Zlaté oči mě propalovaly pohledem. "Kde je?"
"Pod postelí."
Pohovka na denní spaní rázem letěla vzduchem. Prosvištěla přes obývací pokoj a se zaduněním narazila do zdi.
To by stačilo. "Co si krucinál myslíš, že dělá?!"
"Zachraňuju tě před průšvihem, do kterého ses opět dostala."
Proč já? "Žádný průšvih neexistuje! Tohle byla profesionální dohoda!"
"On ti platí?" zaprskal Curran.
"Ne. Já platím jemu."
Zařval. Ústa měl možná lidská, ale lavina zvuku, jež z nich vyšla, se podobala spíš zadunění hromu.
"Došla vám slova, Vaše Veličenstvo?"
"Proč on?" zavrčel. "Ze všech mužů, které bys mohla mít,...proč by ses ho najímala zrovna na tohle?"
"Protože má nejlepší vybavení ve městě a ví, jak ho použít!"
A v stejném okamžiku, kdy jsem to vypustila z úst, mi došlo, jak to pochopí.
Počátek dalšího dunivého zařvání Curranovi odumřel  v hrdle. Jen na mě zůstal němě zírat.

6 komentářů:

  1. ..Nejlepší stěr z cely knihy..:D ..Ona mu to dala..Kate je prostě hvězda..Žeru ji..:) A asi se zapojím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky, když si na tu scénu vzpomenu, tak mám totální výbuch smíchu :D ale škoda, že kvůli spoileru jsem to musela utnout :(

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano! Ano! Kate! :D Totálně to tímhle zabila :'DD Moc mě těší, že sis vybrala úryvek zrovna z týhle knížky, je to moje nejoblíbenější série, a tenhle díl byl absolutní špička ;) Protože Curran.... a Kate dohromady.... Spolu :D... Nic žhavějšího v knižním světě neexistuje, a o tom se klidně budu hádat!! :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Kniha vypadá dost zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle scéna byla úžasná! ;) :D Ti dva jsou dokonalej pár.
    Jinak zajímavé meme :)

    OdpovědětVymazat