neděle 11. listopadu 2012

Moje knihovnička

Celý víkend jsem malovala pokoj, takže jsem měla vyndané všechny knížky z knihovničky. A u této příležitosti jsem všechny vyfotila, abyste viděli, že jich až tak moc není. Omluvte kvalitu, ale někam se mi ztratil foťák :(. Zjistila jsem, že nejvíce knih mám od Knižního Klubu a méně knížek v AJ, než bych si přála.

A tady bližší pohled na kupičky.
KK - Třináct relikvií, Kresby  v prachu, Léčba ostrou Břitvou, Cesta černých ovcí, Šepot, Sapphique (Inkarceron mám jako RC), Dokonalý pár, RC Box 21, RC Smečka a celá série Hex Hall.

Různá nakladatelství - Náhrdelník, Noční cirkus, Lexikon lektvarů paní Daneové, Mayské proroctví,  0,4  Soumrak civilizace, Královna jihu, Jako v pavučině, Andělé noci, Velikost L, Velikost XL, Když uvěříš.

A moje chabá sbírka knížek v AJ - Something  about you, Storm Born, Dreams, Results not typical, Mr. Shivers.

Vidím, to co vrah, Drakie, Loď mezi hvězdami, Kate Daniel 1-4

5 komentářů:

  1. děkuju, ale stále je jich málo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, chápu. ;) Já jich tolik zase nemám, ale už potřebuju novou větší knihovnu. :D

      Vymazat
  2. Ahoj, nevíš prosím jestli se někdy plánuje vydat 2. díl ze série od této knihy: Třináct relikvií (Scott Michael, Freedmanová Colette). Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třináct relikvií je samostatná kniha

      Vymazat