úterý 27. listopadu 2012

Úryvkové úterý (2)


Meme pořádané mnou. Bližší informace k němu naleznete zde.


Kniha: Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva 
Autor: Readeke Christy
V překladu vydáno: 2012/08
Nakladatelství:Fragment



Čekám v kuchyni, dokud neslyším, že se ostatní usazují ke stolu. Strýček Li mi drží místo vedle sebe a já jsem šťastná, že vidím Tenza až na opačné straně stolu. Posadím se. Hosté se mezi sebou rozhovoří a já se strýčka Li šeptem zeptám: "Vzpomínáš si na ten verš, kde je to dvacet dvanáct?"
"Jen tak mlhavě," odpoví.
"Hledala jsem na internetu informace o Mayích a hádej, co jsem našla. Jejich kalendář označovaný jako Dlouhý počet končí v roce 2012!"
"To je pravda! Teď si vzpomínám. Bylo to i v té diplomové práci, o které jsem ti říkal."
"Když dokázali zpětně vysledovat zatmění, ke kterému došlo před miliony let, proč skončit rokem 2012?"

Žádné komentáře:

Okomentovat