úterý 20. listopadu 2012

Vidím to, co vrah




Kniha: Vidím, to co vrah
Série a číslo dílu: Děsivé splynutí
Autor: Hathaway Jill
V překladu vydáno: 2012/08
Nakladatelství: Fragment


Hlavní hrdinka této knihy je středoškolačka Vee, která se pomocí věcí, na kterých člověk zanechal citový otisk, dokáže přenést do těla jakéhokoliv člověka. Během té doby, kdy není sama sebou, se její tělo propadne do dočasného bezvědomí.

Vee bydlí se svou mladší sestrou Mattie a jejich otcem, který ale kvůli své práci není věčně doma. Jednoho dnes se Vee omylem podaří dostat do těla člověka, který zrovna zavraždil Mattiinu kamarádku, ale všichni si myslí, že spáchala sebevraždu. A Vee nikomu nemůže říct, jelikož nemá žádný důkaz a o své schopnosti nemůže nikomu říct, protože se bojí, aby to nedopadlo stejně, jako když to před lety oznámila otci, který ji odvedl k psycholožce. Brzy poté zemře další Mattiina kamarádka a Vee se začne bát, že by vrah mohl jít i po její sestře. A jelikož si všichni myslí, že to jsou sebevraždy, tak se Vee pustí do "vyšetřování" na vlastní pěst.

Kniha se čte s velkou lehkostí. Začala jsem číst a najednou byl konec. Děj byl poutaví a pro mě i nepředvídatelný. Až skoro do posledních stránek jsem nevěděla, kdo je vrahem. Rozhodně se těším na další díl. Sice patřím nejspíš k menšině (tedy podle recenzí, které jsem četla), ale je mi to úplně jedno. Já jsem knihou nadšená. Tuto knihu bych doporučila především těm, kteří mají rádi YA a mají chuť začít číst i jiný žánr. Vidím, to co vrah krásně spojuje žánr YA s lehkou detektivkou. Jelikož je Vidím, to co vrah autorčina kniha, tak musím uznat, že se jí tato kniha velice povedla.


Žádné komentáře:

Okomentovat